Vaktmester-tjeneste

Vaktmester-tjeneste

Vaktmester-tjeneste Kalender:

mai 2025

man tir ons tor fre lør søn
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Vaktmesterordning – oppstart uke 42:

Hei alle medlemmer😊

Styret har siden tiltredelse forsøkt med en ordning hvor det er sendt ut SMS og varsler om stevner for å be medlemmene om å stille opp på stevner og diverse gjøremål. Dette har dessverre fungert dårlig, da det kun er noen få faste medlemmer som alltid stiller opp. For å gjøre dette rettferdig, har styret derfor kommet frem til en vaktmesterordning som rulleres på alle medlemmene i klubben. Dette ble første gang kommunisert ut til medlemmene på årsmøtet og nå siste gang på medlemsmøtet 27. september.

Etter en gjennomgang av medlemslisten, er det i dag 87 medlemmer som er aktuelle for dette. Alle alderspensjonister, barn/junioren og de som allerede har en tilegnet oppgave i klubben, er tatt ut av vaktmesterordningen. Gjenstående 87 medlemmer fordeles over 42 uker, hvor det er tatt hensyn til høstferie (2022), juleferie (2022) og sommerferie (2023). Vi starter i uke 42 (etter høstferien).

Under vaktmesterordningen tildeles alle 87 medlemmer ansvaret for en uke i året. Det oppføres 2 medlemmer hver uke, slik at man er sammen om ansvaret med et annet medlem. Eksempler på oppgavene som skal utføres er listet opp under (forbehold om endringer ved endret behov). Det utarbeides en vaktmesterperm som vil ligge på Skatval (kontrollrommet) med detaljer om oppgavene i ordningen og all informasjon du behøver.

Til dere som ikke har vært på Skatval og ikke har skaffet dere en adgangsbrikke enda: Dette skaffes. Klubben har minimumskrav for aktivitet, og for at dette skal kunne sikres har alle medlemmene behov for adgangsbrikke.

Det vil selvfølgelig være mulig å bytte ansvarsuke i vaktmesterordningen, men du er selv ansvarlig for å finne en erstatter. Se vedlagt tildeling av de ulike ukene for nødvendig kontaktinformasjon.

Dersom du er usikker på noe før din vaktmesteruke, anbefaler vi at du møter til en av de faste treningene og stiller spørsmål til en av de andre medlemmene om hvor du finner de ulike tingene. Anbefaler derfor alle å bistå i slike spørsmål fremover😊

  • Hvis det er noe dere lurer på så ta kontakt med teknisk komite:

Gunnar Bremset – 958 33 548
Kristian Korsvik – 959 14 978
Leif Morten Laugen – 934 64 444

 

Eksempler på oppgaver som skal utføres under vaktmesterordningen:

  • Dame- og herretoaletter vaskes to ganger pr. uke.
  • Gulvet i sosialdel svabres etter behov, men minst en gang pr. uke.
  • Garderober sees etter.
  • Søppel tømmes.
  • Bord tørkes av etter behov.
  • Er det stevne den uken du har ansvaret, må man sammen med sportslig komite skaffe personell (funksjonærer og kiosk) og/eller bistå selv.
  • Alle feil og skader som oppdages skrives på skade/avviksskjema som ligger i vaktmesterperm på kontrollrommet.
  • Ideer til forbedring og/eller andre ting noteres også i vaktmesterpermen.

All vil med dette bidra og alle får eierskap til klubben og anlegget. Dette fører også til at vi blir bedre kjent med hverandre. Sammen skal vi drifte en av de råeste skytehallene i Norge. Det er noe å være stolt av😊

Håper alle har forståelse for at dette må gjøres slik at vi kan drifte den flotte skytehallen vår.

Mvh
Styret i Stjørdal PK

(Ref. epost sendt 4. okt. 2022 til alle medlemmer)